1) Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie przyznawania świadczeń dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka, wydawanie decyzji administracyjnych.
2) Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie odpłatności rodziców biologicznych za pobyt dzieci w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej, wydawanie decyzji administracyjnych.
3) Zawieranie i realizacja porozumień odnośnie pokrywania wydatków na opiekę i wychowanie dziecka rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz wynagrodzenia dla rodziny zawodowe i prowadzących rodzinny dom dziecka.
4) Zawieranie i realizacja umów na pełnienie funkcji zawodowej rodziny zastępczej, rodziny pomocowej, prowadzenie rodzinnego domu dziecka, zatrudnienia osoby do pomocy przy sprawowaniu opieki nad dziećmi i przy pracach gospodarskich.
5) Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie nienależnie pobranych świadczeń.
6) Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie pomocy dla osób usamodzielnianych, wydawanie decyzji administracyjnych.
7) Sprawozdawczość.
8) Realizacja wypłat świadczeń dla rodzin zastępczych i osób usamodzielnianych.
9) Wystawianie not księgowych dla gmin dotyczących zwrotu wydatków za pobyt dzieci w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej.
Podmiot publikujący: | Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rzeszowie | |
Wytworzył: | Agnieszka Gabrowska | 2012-06-27 |
Opublikował w BIP: | Jacek Górak | 2012-06-27 15:11:00 |
Zatwierdził opublikowanie w BIP: | Agnieszka Gabrowska | 2019-01-14 12:20:00 |
Liczba wyświetleń: | 2304 |