Nabór na wolne stanowisko pracy
Nabór na wolne stanowisko pracy
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Rzeszowie
ul. Batorego 9
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
s p e c j a l i s t y
w Zespole ds. rehabilitacji zawodowej i społecznej
osób niepełnosprawnych
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
6) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku lub specjalności administracja,
7) co najmniej 5 - letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata w jednostkach samorządu terytorialnego,
8) znajomość przepisów ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
9) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
10) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
11) znajomość przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
12) znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie określenia rodzajów zadań powiatu, które mogą być finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi,
2) umiejętność obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów e-doc,
3) umiejętność obsługi edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego (Word, Excel)
4) umiejętność obsługi platformy SOW – Systemu Obsługi Wsparcia,
5) zdyscyplinowanie, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność,
6) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
7) prawo jazdy kat. B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Realizacja zadań w zakresie rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych,
a w szczególności:
1) rozpatrywanie wniosków o przyznanie dofinansowań ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
2) realizacja zadania dotyczącego Warsztatów Terapii Zajęciowej oraz rozliczeń z tym związanych,
3) realizacja zadań zleconych Powiatowi przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i innych programów celowych,
4) sporządzanie sprawozdawczości, analiz,
5) prowadzenie monitoringu i rozliczeń finansowych,
6) udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach osób niepełnosprawnych.
7) praca w systemie elektronicznego obiegu dokumentów e-doc,
8) praca na platformie SOW – Systemu Obsługi Wsparcia,
9) doradztwo dla osób niepełnosprawnych i ich rodzin.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy, jednozmianowa,
2. praca na miejscu i wyjazdy w teren,
3. praca przy monitorze ekranowym w wymiarze przekraczającym 4 godziny dziennie,
4. praca w budynku na I piętrze z windą,
5. Wymagane dokumenty
Do dokumentów wymaganych od kandydatów biorących udział w naborze należą:
1) list motywacyjny ze szczegółowym opisem doświadczenia zawodowego,
2) kwestionariusz osobowy – (wzór załącznik nr 1),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów, szkoleń,
5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
6) kserokopie posiadanych opinii i referencji,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw
z publicznych – (wzór załącznik nr 2),
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – (wzór załącznik nr 2),
9) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – (wzór załącznik nr 2),
10) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii – (wzór załącznik nr 2),
11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach aplikacyjnych wykraczających poza dane osobowe wymagane przepisami prawa zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/48/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [RODO] (Dz. Urz. UE L 2016.119.1) –
(wzór załącznik nr 3),
12) oświadczenie o stanie zdrowia.
6. Informacje dodatkowe.
1. W październiku 2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rzeszowie zwanym dalej też PCPR, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej był wyższy
niż 6 %.
2. Wyłoniony w drodze naboru kandydat na pracownika samorządowego zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej.
3. Oferty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty w Zespole ds. rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w PCPR” osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Batorego 9, Kancelaria pok. 211 do dnia 11 grudnia 2023r. do godz.15.30. lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Batorego 9, 35-005 Rzeszów. Decyduje data wpływu do urzędu.
4. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej PCPR.
5. Aplikacje, które wpłyną do PCPR w Rzeszowie po określonym wyżej terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
6. List motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
7. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie
o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.